Så nemt er det at støtte VIK, med sponsorkroner i klubkassen

En sponsoraftale med OK giver dine medlemmer og andre interesserede mulighed for at støtte din klub eller forening, hver gang de tanker med OK-appen eller et OK-kort. Det er hurtigt og nemt at få sponsorkroner i klubkassen. Dine medlemmer kan bl.a. støtte med 5 øre pr. liter, når de tanker med et OK Kort eller OK-appen hos OK – og vi betaler selvfølgelig alle støttekronerne.

Med OK’s app kan du nemt støtte din lokale klub. Log ind i appen og vælg din klub eller forening, så støtter du med hele 10 øre pr. liter, når du tanker med appen.

Dobbelt støtte med OK-appen gælder helt frem til 31. maj 2024.

Hent OK-appen, hvor du plejer at hente apps

For at komme i gang med at støtte din klub eller forening med OK-appen, skal du hente den, hvor du plejer at hente apps til din telefon. Har du en iPhone, henter du appen i App Store. Har du en Android-telefon, henter du appen i Google Play.

Klik her og ser hvor nemt det er

Hent appen til din telefon herunder - nemt og hurtigt.

Hold i dag

Følg med