VIK dagen 10 august 2024

Invitation til VIK dagen

Dette er en invitation til alle medlemmer af Vojens Ishockey Klub.

Lørdag d. 10. august afholder vi den første udgave, af et nyt initiativ som vi kalder VIK Dagen.

VIK Dagen går i sin enkelthed ud på at vi skal samles som klub, spille ishockey, lære af hinanden og vigtigst af alt, have det sjovt sammen.

En komplet dag fra morgen til aften, indbyder til at vi kan lære hinanden at kende på tværs af aldersgrupperne, og vi kan lære af hinandens erfaringer indenfor ishockeyen.

Vi skal selvfølgelig spille ishockey. Selvom formålet med dagen er social, så vil der også være planlagte træninger, for alle hold som vælger at deltage. Vores hovedinstruktører igennem hele dagen Sami Tuomisoja og Juuso Pitkänen, vil give deres bud på sjove, men også faglige træninger for alle aldre og niveauer.

Ved siden af ishockeybanen vil der foregå aktiviteter som indbyder til aldersbestemt læring og sjov. Spontan leg og spil vil foregå i de omkringliggende arealer, hvor der også vil være mulighed for motoriktræning, så sanserne er skærpet inden istræningerne.

Kl 12:00 vil Sønderjyske træne på isfladen, og her vil der være mulighed for læring, inspiration og afspejling. Så hvis du vil lære fra de Danske Mestre, er der her mulighed for at se byens helte træne på deres færdigheder.

Når størstedelen af programmet sluttes af omkring kl. 18:00 vil vi tænde op i grillen, og der vil være mulighed for at tilkøbe sig en pølse og forfriskninger.

Dagens indhold

• 1 is træning pr. hold.
  • 1 fysisk aktivitet ved fysisk træner Mikkel Garbrecht.
  • 1 motoriktræning.
  • 1 mentaltræning ved Tommy Schröter.
  • Kl. 12:00 SønderjyskE træning.
  • Spontan leg og spil.
  • Frokost inkl. i prisen for medlemmer.
  • 1 grillpølse m. brød og faxekondi inkl. i prisen

Tilmeld dig på klubmodul, se under ”tilmeld event”. Pris per medlem: 150 dkk.

Med sportslig hilsen,

Patrick, Sami & Juuso