VIK Youth Hockey camp uge 7 2024
Frøs Arena

VIK Youth Hockey camp uge 7 2024

Max antal deltagere: 24 spillere inkl. Goalies

Årgang: u6-u8-u10-u12* (*Campen opdeles og er derfor også velegnet til U12 spillere som endnu ikke har spillet 2 fulde sæsoner)

Ifm. træningen vil spillerne blive opdelt i mindre grupper, således alle får mest muligt ud af Campen.

Pris: 599 dkk.

Tilmeldingsdeadline: d. 31 januar 2024.

Coach: Casper Stockfisch, Sami Tuomisoja & Mickael Bagarn Engdahl. Hertil vil holdenes daglige trænere såvidt muligt deltage.

Prisen inkluderer: 1 is-pas samt 1-2 off-icepas om dagen. Frokost alle dage. Samt saft og frugt som snacks. Øvrig mad/drikke behov medtages af spilleren selv.

Øvrig information:

Vojenshallerne har åben for cafeteriet gennem hele Campen. Her kan spilleren og forældre købe snacks, drikke og andre relevante mellemmåltider.

Det forventes at spilleren kan sørge for sig selv under campen og følge anvisningerne givet.

Det forventes at alle udviser god stil og respekt for hinanden under campen. Opleves det modsatte forbeholdes retten til at sende vedkommende hjem uden kompensation for evt. tabt istid.

Campen afvikles mandag, tirsdag & onsdag uge 7 2024. Endeligt program og tider udsendes i uge 6.

Øvrig VIK-træning er som udgangspunkt aflyst mandag, tirsdag og onsdag under campen.

BEMÆRK: Fra søndag d. 14 januar åbnes der for tilmelding for spillere udefra. Indtil da er tilmelding forbeholdt VIK medlemmer.

Vojens Ishockey Klub